Klacht DFDS Seaways: Annulering kost hanen met geld.

Klachtnummer
# 449089
Gebruiker
E. Jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De retour reis van 10/9 per boot Ijmuiden-Newcastle was geboekt. Door Corona en het feit dat Engeland voor toeristen voorlopig op slot zit, annuleer in de reis. DFDS stelt dat op basis van de voor Corona Voorschriften ik alles moet betalen. De annulering terug draaien staat men niet toe. Een voucher is ook onbespreekbaar. Kortom, ruim 738,- Euro betalen voor een reis die je nooit zult maken. Ongehoord.

De oplossing

Een oplossing: of de reis alsnog laten doorgaan of een Voucher voor volgen jaar!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DFDS Seaways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DFDS Seaways?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen