Klacht DFDS Seaways: Geen kosteloze annulering mogelijk bij DFDS door vroegboekkorting in coronatijd.

I. Wijnands

We hebben een reis geboekt naar Schotland om de Military Tattoo in Edinburgh te bezoeken. Dit evenement is door het coronavirus afgelast. Om deze reden hebben we besloten de reis een jaar te verzetten. Wij wilden de overtocht annuleren, maar moeten dan wel (vanwege vroegboekkorting!) het volledige bedrag betalen. Kaarten voor de Military Tattoo moet je zeer tijdig boeken, dus de overtocht hebben we ook meteen geregeld, net als de accommodaties. Deze zijn inmiddels wel allemaal geannuleerd. Volgens mij is er geen optie geweest om geen gebruik te maken van vroegboekkorting, maar hier wil ik vanaf zijn. In elk geval vind ik het onder huidige omstandigheden onacceptabel, dat we deze reis niets kosteloos kunnen annuleren. Het is volgens DFDS te vroeg om dit onder het zogenaamde Covid -19 beleid te laten vallen. Maar wat hebben we daaraan als het doel van de hele reis is weggevallen. Je kunt je afvragen of je ooit nog van deze aanbieder gebruikt wilt maken. Maar is er een alternatief of heeft DFDS het monopoly. Als dat het geval is, maakt dat het de zaak nog erger.

Wij willen kosteloos annuleren en de reis volgende jaar, wanneer de Military Tattoo weer doorgaat opnieuw boeken.

Wij vinden dat DFDS Seaways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

I. Wijnands
Er is geen enkele reactie gekomen op mijn klacht!

Ook een klacht indienen over DFDS Seaways?