Klacht DFDS Seaways: Reisbevestiging voor 2017, met aanbieding dinerbuffet alleen geldig in 2018.

VanWinden1

Op 1 december heb ik een weekend geboekt naar Newcastle, vrijdag 15 december, boekingsnummer12944759
Bij de bevestiging stond een aanbieding voor een dinerbuffet, prijs 19.95, normaal 29,95.
Toen ik belde zei de telefoniste dat dat de prijs van 2018 was en niet geldig voor mij.
Ik vind het heel vreemd dat die prijs meegezonden is, dus zei ik dat ik de prijs uit de bijlage wilde betalen.
Dat was niet mogelijk, ook niet dat ik voorstelde het verschil te delen.
Ik ben zeer teleurgesteld.
zie hieronder de bijlage.

Veelgestelde vragen over MiniCruises

Informatie over de transferbussen tussen Amsterdam Centraal en IJmuiden, en tussen Newcastle Centraal en de terminal, vind je op deze pagina.

Bij een MiniCruise verblijf je zowel op de heenreis als op de terugreis in dezelfde hut. Je kunt je bagage daarom in de hut achterlaten.

In de hut zijn handdoeken en beddengoed aanwezig.

Aan boord kun je betalen met euro's & ponden. Je kunt ook pinnen en betalen met je creditcard. Het is mogelijk om geld te wisselen aan boord.

Ontbijten en dineren op zee

Aan boord kun je heerlijk ontbijten en dineren mét uitzicht op zee! Tip: reserveer vooraf en bespaar! Boek een diner in het buffetrestaurant voor €19,95 t.o.v. van €29,95 aan boord. Een ontbijt boek je voor €9,95 t.o.v. van €13,95 aan boord.

LEES VERDER

Kies voor een hut met zeezicht

Aan boord van onze schepen PRINCESS of KING SEAWAYS heb je altijd een fijne nachtrust.

Wil je wakker worden met uitzicht op zee? Kies dan voor een Seaview Clas

De voorgestelde prijs, lijkt mij heel netjes.

Wij vinden dat DFDS Seaways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DFDS Seaways?