Klacht DFDS Seaways: Verwachte boeking niet bekend en daarom geen recht op de verwachte korting

H. Godyn

Op 23 November 2017 een boeking gedaan voor een mini-cruise twee personen voor het weekend 23 tm 26 februari 2018. Vlak voor vertrek veel email ontvangen voor upgrading, ontbijt en avond eten. Op 17 Februari 2018 dan toch maar de Explorer Kitchen geboekt voor twee personen met € 10,-- korting per persoon. Moet je het wel van te voren boeken op de site anders is de prijs € 29,95 p.p. Geboekt op de site, aangegeven dat we er om 18:00 uur gebruik van willen maken en kreeg keurig de melding "uw reservering is gemaakt" zoiets in die trant. Ook een mail gekregen van de wijziging, echter niet verder naar gekeken. Op het moment supreme, kende ze mijn boeking niet. We zaten op zee en had geen internet, dus kon het ook niet nakijken. Navraag receptie kan ook niets vinden. Thuis vond ik dan toch de mail van 17 februari met de gewijzigde boeking met inderdaad verder geen boeking van de Explorer Kitchen. Heb DFDS benaderd en proberen aan te tonen, dat er iets mis is gegaan. DFDS zegt keihard, sorry we kunnen niets vinden u krijgt de korting niet.

Alsnog de korting verstrekken. Hoe kan het anders dat we daar om 18:00 uur stonden en dat we een mail kregen met het onderwerp "uw boeking is gewijzigd". We zijn te goeder trouw geweest naar ons idee en vind dat er enige coulance wel op zijn plaats is. Het is de tweede keer dat we deze trip hebben gemaakt en hadden dit niet van zo'n grote organisatie verwacht. Let wel, ze hebben gelijk, formeel. Maar als je vanuit de klant denkt en bovenstaand verhaal lees, dan kunnen ze toch wel coulant optreden en meegaan in ons verhaal.

Wij vinden dat DFDS Seaways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DFDS Seaways?