Opgelost door DFDS Seaways: wijziging dagprogramma Dagcruise Pre-sail

J. Kok

15 augustus hadden we als watersport liefhebbers met 4 pers. een dagcruise geboekt voor de Pre-Sail. Het begon al bij het inchecken, moestenwe met minstens 200 man gebruik maken van 1 toilet, zeer ongastvrij!!! Bij het inchecken kregen we de dagtocht onder ogen, Dit was een heel andere tocht dan dat wij geboekt hadden! dit was meer een reclameactie van ENECO dan een dagtocht! Nog niks in de gaten, , zoals ook op de site omschreven stond, zouden de boten afgemeerd liggen rondom dat windmolenpark. Hier aangekomen, werd ons duidelijk dat we misleid waren, er lagen helemaal geen boten afgemeerd. Een desillusie rijker meldden we ons bij de balie . Daar zagen we een medewerker van DFDS; zij vertelde ons dat er helemaal geen schepen lagen of zouden komen, dat was uitgesteld, daarom had DFDS het progr. ook van de site gehaald waarbij diegenen die al geboekt hadden niet gevraagd werden of ze wel zin hadden in een tochtje windmolenpark ipv Pre Sail.

Wij hadden niet geboekt voor een dagtocht Windmolenpark maar voor de dagtocht PRE-sail, ook is ons geen keuze gelaten hierin en is er ook geen melding van gemaakt. Daarom wens ik volledige compensatie voor de kosten van de dagtocht inclusief de reis van Limburg naar ijmuiden en de parkeerkosten op eigen terrein van DFDS conform de nota!
Verder zijn we erg teleurgesteld en met ons alle passagiers ook voor diegenen die geen klacht hebben ingelegd, en dit is niet in geld uit te drukken. Wij voelen ons ernstig misleid, en ook dit is niet in geld uit te drukken!
Deze tocht heeft ons minimaal 250 Euro gekost voor iets waar we niet om gevraagd hebben.

Wij vinden dat DFDS Seaways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

J. Kok
    zeer correcte, supersnelle en goede terugkoppeling van de klacht, daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen; PHILLIPS bijvoorbeeld.

J. Kok

Ook een klacht indienen over DFDS Seaways?