Opgelost door DFDS Seaways: Wijziging dagprogramma PreSail op zondag 16 augustus 2015

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125418
Gebruiker
cakamaro
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor zondag 16 augustus had ik voor 6 personen een dagcruise geboekt voor de PreSail. Bij het inchecken kregen we het programma van die dag, Dit klopte niet met wat wij geboekt hadden. Het leek wel een gesponsorde dagtrip van ENECO over het windmolenpark. Op de site stond omschreven dat de boten afgemeerd zouden liggen rondom het Amalia- windmolenpark. Maar eenmaal bij het windmolenpark lagen er helemaal geen schepen.
Erg jammer, wij hadden deze dag aan mijn ouders cadeau gegeven voor hun respectievelijk 75ste en 80ste verjaardag.
We hebben evengoed wel genoten van de tocht, maar het was totaal niet wat ik er van verwacht had. Alleen bij aankomst in IJmuiden zag je (in de verte) wat schepen liggen, niet er langs gevaren.

De oplossing

Jammer dat DFDS-seaways ons van te voren niet had ingelicht dat het programma veranderd was en ons de keuze te laten of we wel een dagtocht windmolenpark wilden ipv PreSail, nu werden we er ter plekke mee geconfronteerd.
Het was zo een duur dagje uit voor iets waar we niet voor geboekt hadden, dus ik wens (gedeeltelijke) compensatie van de kosten die we gemaakt hebben. Totale reissom was 280 euro inclusief 1 parkeerkaart. Exclusief drankjes aan boord.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DFDS Seaways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    cakamaro
    Datum
    Keurige terugkoppeling van mijn klacht en netjes afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cakamaro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DFDS Seaways?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen