Klacht DFS Banken: Een enorm gerimpelde dure bank.

Klachtnummer
# 345862
Gebruiker
rikavs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 juli 2018 zijn onze nieuwe banken geleverd een 2 en een 3 zitter. Met uitpakken zagen we al dat de stof erg gerimpeld als antwoord kregen we dat het door de verpakking kwam. Na 3 weken bij het filiaal Alexandrium geweest omdat dit nog steeds zo was kregen toen het antwoord kan wel 6 weken duren. September bestond de klacht nog moesten een mail sturen naar service afdeling. Daarop is op 12 december de manager geweest en die heeft de voorkant van de bank wat opgevuld. Echter het probleem is niet verholpen zoals U op de foto kunt zien. Nu op 22 januari 2019 een mail ontvangen waarin staat dat ze er niets aan doen. Volgens ons is de stof te ruim genomen of niet goed gevuld. Onze twee zitsbank is minder gerimpeld.

De oplossing

Het probleem oplossen, de bank terug halen en opvullen of stof strakker maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DFS Banken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DFS Banken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen