Klacht DFS Banken: Je kan DFS niet bereiken en zij geven géén enkele reactie.

Klachtnummer
# 351163
Gebruiker
Plateau
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij levering bank bleek het onderstel kapot te zijn. Meteen contact opgenomen en er zou een nieuw onderstel binnen 8 weken volgen, dit was begin december en nu in eind februari nog geen bericht. Na diverse mailtjes naar DFS serviceafdeling geen reactie. Op het terugbelverzoek, weer geen reactie

De oplossing

Met ons contact opnemen en zeggen wanneer het onderstel komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DFS Banken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DFS Banken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen