Klacht DFS Banken: nieuwe bank, andere type, goedkopere prijs

Klachtnummer
# 294085
Gebruiker
Familie Heerlen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

11 schadepunten toen de bank geleverd werd. Heb twee tali relaxsystemen op de bank waarvan ik de juiste nederlandse stekkers niet van meegeleverd heb gekregen, nu na een maand heb ik ze nog niet.Slechte klachtafhandeling evenals geen begrip voor een bank van 3.500 euro

De oplossing

andere bank, want als ik bij voorhand wist dat ik zo,n slechte kwaliteit geleverd zou krijgen voor 3.500 euro had ik nooit voor deze bank gekozen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DFS Banken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DFS Banken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen