Klacht DFS Banken: Slechte kwaliteit en geen juiste afhandeling van de klacht.

Klachtnummer
# 288825
Gebruiker
J&M
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben bij dfs een tweezitsbank gekocht die in oktober 2017 geleverd is.
Na levering constateerde wij dat de twee helften niet aansloten op elkaar er zit een paar cm afwijking in.
Na diverse malen contact met dfs is er een monteur geweest die het niet heeft kunnen herstellen.
Nu zegt dfs dat de afwijking normaal is bij een handgemaakte bank en dat de afwijking binnen hun tolerantie valt.
Bij de aankoop in de winkel hebben wij dit euvel niet geconstateerd ergo hadden wij dit gezien had ik hem zeker niet gekocht.

De oplossing

Herstellen, een nieuwe bank of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DFS Banken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DFS Banken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen