Klacht DGB Energie: agressieve verkoop met verhaal dat niet klopt, misleiding

Klachtnummer
# 471433
Gebruiker
Braat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

te agressief en onder valse voorwendselen wordt er informatie van je af getroggeld en je een contract aangesmeerd terwijl je denkt dat jouw energierekening gaat dalen bij je huidige leverancier. Wordt ook gezegd dat ze vanuit het hoofdkantoor bellen van energiedirect. Veel ruis op de lijn. schaam me dat ik erin ben getrapt!

De oplossing

ik wil dat het bedrijf normale telefonische verkoop doet en eerlijke informatie geeft, deze tussenpartij die ze ingehuurd hebben aan de kant zetten en de mailing ook echt versturen zodat je op kan zeggen. Nu krijg je niets en heb je zelf dus geen gegevens.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DGB Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen