Klacht DGB Energie: DGB Energie liegt bij het telefonisch werven van klanten

Klachtnummer
# 463631
Gebruiker
H.H.P.M.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DGB Energie belt 's avonds en zegt daarbij, dat ze je huidige energieleverancier zijn en dat je contract verloopt binnenkort. Direct word je een "verlenging" voorgesteld die ook meteen in orde wordt gemaakt! Voordat je het weet, heb je zo een contract voor vijf jaar afgesloten! Door er veel tijd in te steken en weinig reacties van DBG, is dit weer te annuleren. Onfatsoenlijk deze werkwijze!

De oplossing

Zaak is al geregeld doordat de overeenkomst binnen 14 dagen is geannuleerd. Ik wil alleen dat iedereen weet hoever DGB Energie gaat om klanten te werven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DGB Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen