Klacht DGB Energie: Door misleidende verkoop energiecontract aan m’n broek met een hoger tarief dan afgesproken

Klachtnummer
# 482497
Gebruiker
Gebruiker1601149854
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben er helaas ingetrapt maar Door Agressieve verkoopmethoden en Overtuigingskracht van de verkopers heb ik me over laten halen om van energieleverancier te Veranderen. Blijk nu een contract aangeboden te krijgen met een hoger tarief dan telefonisch afgesproken.

De oplossing

Wat kan ik doen om het contract te beëindigen en voorkomen dat het bedrag afgeschreven wordt. Ingangsdatum is 25 september. Mag ik binnen 14 dagen zonder meer beëindigen?
Indien jullie dit kunnen regelen dan graag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DGB Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen