Klacht DGB Energie: er werd duidelijk gemaakt dat we al klant waren bij DGB, dit is onjuist

Klachtnummer
# 479734
Gebruiker
Bergsteijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

er is via een colporteur van zakelijk energie beheer een contract afgesloten met mijn zoon die een eigenbedrijf heeft en dacht goed te doen om de prijs te laten zakken,hij heeft mijn bankpas gegevens gegeven en digitaal ondertekend,
nu wil ik daar vanaf heb direct gereageerd naar DGB het kenmerk nummer wat ik direct kreeg is 824432.

De oplossing

stopzetten van het contract

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DGB Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen