Klacht DGB Energie: Geen respons bij melding dubbele energieleverancier

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 419606
Gebruiker
I. Wijnands
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij het afsluiten van energie bij DGB Energie aangegeven dat ik al een nieuw contract had afgesloten met Greenchoice. Mijn leverancier was toen nog Budget Energie. Omdat DGB aangaf dat Greenchoice geen boetes overneemt bij overstap, ben ik naar DGB gegaan. Ik ga er dan wel vanuit dat DGB beiden opzegt, zowel Budget Energie als Greenchoice. Ik heb zowel aan DGB Energie als Greenchoice twee emails gestuurd dat ik nu twee leveranciers heb en dus een dubbele afschrijving van gas en stroom. Tot op heden heb ik van beiden geen enkele respons gekregen. Nu wordt er zowel door DGB Energie als Grenchoice gas en stroom afgeschreven en heb ik dus een dubbele leverancier.

De oplossing

Ik wil dat DGB Energie alsnog het contract met Grenchoice opzegt en ervoor zorgt dat ik de reeds gemaakte dubbele kosten terug krijg. Tevens hoor ik graag wat de route is voor de opzegboete van mijn vorige leverancier Budget Energie. Ik heb ze de eindnota reeds per mail doen toekomen, maar zoals eerder gezegd geen respons gekregen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
I. Wijnands
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb geen enkele reactie gekregen! Inmiddels heb ik weer een nieuwe klacht ingediend.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DGB Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen