Klacht DGB Energie: Gladde oplichters

Klachtnummer
# 481394
Gebruiker
Vinnie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laat ik positief beginnen.
De verkoper deed wel erg zijn best om mij te overtuigen dat ik simpel geld kon verdienen en alles automatisch zou gaan. Zonder addertjes onder het gras e.d.

Maar als ik dan meerdere malen aangeef echt geen interesse te hebben veranderd hij in een drammerig ventje.
"dus u wilt gewoon geen geld besparen?"
Klopt helemaal, ik ken deze manier van zakendoen en daar doe ik niet aan mee.
Het doen voorkomen alsof je een tussenpersoon bent die zorgt dat ik minder ga betalen terwijl je werkzaam bent voor DGB en daarmee dus mensen probeert over te sluiten.

De genoemde besparing is ook een wassen neus.
Na het noemen van mijn voorschot bedrag (een verzonnen bedrag) werd mij direct verteld dat ik €240.- ga besparen.
Onzin dus.. Gebaseerd op niks.

Trap er niet in.

De oplossing

Mij niet meer bellen voor dit soort onzin.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DGB Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen