Opgelost door DGB Energie: Mail ontvangen met contract terwijl ik niets heb afgesloten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 419192
Gebruiker
Danidedokter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg een email dat ik telefonisch een overeenkomst met hen ben aangegaan op woensdag 22 januari 2020. Er is echter geen telefonisch contact geweest op die datum en er staan verouderde gegevens in de overeenkomst. Ik moet het contract telefonisch binnen 14 dagen opzeggen, maar heb al op verschillende plekken gelezen dat zij de telefoon niet opnemen. Ik denk dat zij in strijd gaan met de wet avg omtrent mijn gegevens en proberen me ongewenst hun product aan te smeren zonder mijn akkoord.

De oplossing

Contract intrekken binnen bedenk termijn van 14 dagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Danidedokter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 3 keer proberen telefonisch te pakken gekregen. Afgestemd dat het contract binnen bedenk termijn zal worden afgesloten zonder boetes en dit per mail bevestigd zou worden. Bevestiging op mail ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DGB Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen