Opgelost door DGB Energie: Mail ontvangen met contract terwijl ik niets heb afgesloten

content Opgelost
# 419192
Danidedokter

Ik krijg een email dat ik telefonisch een overeenkomst met hen ben aangegaan op woensdag 22 januari 2020. Er is echter geen telefonisch contact geweest op die datum en er staan verouderde gegevens in de overeenkomst. Ik moet het contract telefonisch binnen 14 dagen opzeggen, maar heb al op verschillende plekken gelezen dat zij de telefoon niet opnemen. Ik denk dat zij in strijd gaan met de wet avg omtrent mijn gegevens en proberen me ongewenst hun product aan te smeren zonder mijn akkoord.

Contract intrekken binnen bedenk termijn van 14 dagen.

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Danidedokter
Na 3 keer proberen telefonisch te pakken gekregen. Afgestemd dat het contract binnen bedenk termijn zal worden afgesloten zonder boetes en dit per mail bevestigd zou worden. Bevestiging op mail ontvangen.

Ook een klacht indienen over DGB Energie?