Klacht DGB Energie: Misleidende werving, geen service voor klant

Klachtnummer
# 455622
Gebruiker
Carola
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Misleid en voorgelogen. Laag termijnbedrag voorgesteld maar blijkt in werkelijkheid 70 euro duurder!
Bij klacht krijg je standaardrespons. Dgb schuift het af op tussenpartij en op klant.

Gewenste oplossing

Ik wil van mijn contract af

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DGB Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen