Klacht DGB Energie: Niets getekend - maar wel geld geïncasseerd en over geschreven van energie maatschappij

Klachtnummer
# 423667
Gebruiker
Patricia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen contract afgesloten
Maar er wordt wel geld geïncasseerd van mijn vader zijn rekening.
Nu met heel veel moeite en veel mailcontact terug naar Vattenfall.
Maar zowel Vattenfall als DGB hadden in 1 maand geld geïncasseerd van Pa zijn rekening, die 81 jaar is en nog werkt om dat wij het anders financieel niet redden. Weer boze mail gestuurd - Geld nog niet terug gestort.

De oplossing

DGB moet alle kosten terug storten aan mijn vader van 81 jaar.
En er voor zorgen dat de incassering bij Vattenfall gelijk wordt opgepakt.
Wij betalen 274 euro en wij willen niet in de problemen komen met ons gezin. Onze moeder is in 2009 overleden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DGB Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen