Klacht DGB Energie: Slechte afhandeling

Klachtnummer
# 555579
Gebruiker
WJoosten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij de eindafrekening, wat in mijn voordeel was, kreeg ik maar moeizaam reacties op mijn mails om stand van zaken terugbetaling. Zelf zitten ze er snel bovenop als zij geld moeten krijgen. Ze verschuilen zich achter de 10 weken die op de eindafrekening als termijn staan. Maar daarna komt er nog niks terug. En wordt er wederom niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Afhandelen en afspraken nakomen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DGB Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen