Klacht DGB Energie: Slechte communicatie, vervelende verkooptechnieken aanhoudend bellen te pas en te onpas.

Klachtnummer
# 486704
Gebruiker
M. Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DGB Energie. Is onzorgvuldig in de communicatie. Kreeg vandaag per sms! een link met de bevestiging van een contract van een andere klant. Heb vandaag telefonisch contact opgenomen en gevraagd mijn klantgegevens uit hun administratie te verwijderen telefoon en email.
Dit ook aangezien ik geen offertes of steeds telefoontjes met aanbiedingen meer wens te ontvangen. DGB Energie reageert totaal klant onvriendelijk en ziet alleen hun eigen belang. Advies geen zaken mee doen dus.

De oplossing

Mijn gegevens uit hun administratie halen en dit aan mij bevestigen. Is een recht vanuit de: algemene verordening gegevensbescherming (AVG)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DGB Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen