Klacht DGB Energie: Telefonisch opgelicht door DGB Energie

Klachtnummer
# 437958
Gebruiker
Carola001
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Opgelicht door DGB energie! De meneer aan de telefoon zei dat hij van Budget Energie was waar wij momenteel een contract hebben lopen. Hij klonk heel vertrouwelijk en toen wij dachten dat hij van budgetenergie was, hebben wij alle stappen doorlopen die hij ons heeft voorgeschoteld. Pas toen wij een mail kregen dat we onze meterstanden moesten doorgeven, zagen wij dat we te maken hadden met DGB energie. Wat een oplichters zeg. Wij willen zo snel mogelijk van dit contract af!

Gewenste oplossing

Het contract annuleren. Mijn naam staat erbij en de handtekening van mijn vriend dus wettelijk niet mijn handtekening dus de ondertekening is ook nog eens niet correct. Afkappen die handel. Wij gaan niet met dit bedrijf in zee en zeker niet als ze zich voor doen als onze huidige energieleverancier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGB Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DGB Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen