Klacht DGM outlet: DGM Outlet komt belofte niet na.

Klachtnummer
# 315773
Gebruiker
Toon van Ginkel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf dag 1 probleem met niet goed functioneren van product.
Heb het gelijk gemeld bij DGM Outlet.
Binnen termijn van twee weken meerdere problemen met product.
Heb het weer gemeld en kon het product terugsturen naar DGM Outlet en omdat het product vanaf het begin problemen gaf zou ik ook de verzendkosten terug krijgen.
Nu is het geld van het product netjes terug gestuurd, maar de verzendkosten niet.
Weer contact opgenomen met DGM Outlet over de verzendkosten en het antwoord was dat 2 mensen het product getest hebben en er niets aan de hand was met het product.
Nu weet ik ook bijna zeker dat het product ook door een ander is terug gestuurd omdat het niet voldeed.
Het contact met DGM Outlet verloopt goed maar de afhandeling is ver onder de maat.
Ik heb ook gelijk gemeld dat ik er nooit meer iets koop en dat ik het op internet zou zetten om andere mensen te weerhouden daar iets te kopen.
De persoon aan de telefoon zei" ik zit er ook maar tussen in ".
Dit is mijn ervaring met DGM Outle.

De oplossing

Eerlijk zijn tegen de klant en aan mij de verzenkosten terug betalen.
Het gaat om het principe.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGM outlet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DGM outlet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen