Klacht DGM outlet: Kapot product wordt niet terug genomen wegens in elkaar gezet !

E. Mook

Goedendag,

Ik heb 2 weken geleden een Faber Range Rover 12v auto van 210 euro voor mijn dochters verjaardag gekocht waar ze in kan zitten en zelf besturen. Toen ik 1 dag van tevoren het bouwpakket in elkaar had gezet kwam ik er achter dat hij nog 14 uur aan de oplader moest. Echter toen we hem aan onze dochter de volgende ochtend gaven ( nadat hij 13 uur in de oplader had gezeten ) deed de auto niets. Ik heb de beschijving en bouwtekening meerdere keren bekeken maar alles was goed.

Toen ik eenmaal DGM outlet belde werd ik doorverwezen naar de fabrikant ( gelegen in mexico volgens internet) te bellen. Een paar uur later toen ik weer belde mocht ik uiteindelijk langskomen met de kapotte auto en zouden ze ernaar kijken. Toen ook zij ondervonden dat hij inderdaad niet werkte kon ik hem toch niet omruilen of mijn geld terug krijgen aangezien het feit dat ik hem in elkaar had gezet ( terwijl het moeilijk is iets te testen als het niet in elkaar staat ). En dat staat niet in hun retoursvoorwaarden. Zij willen hem niet uit elkaar halen omdat hij dan kapot kan gaan maar ik doe het ook niet want het is allemaal erg fragiel en als ik het kapot maak kan ik hem ook niet meer terug brengen.

Na een woordenwisseling dat ik dit belachelijk vond kreeg ik een nederlands nummer van de fabrikant in mijn handen geduwd. Eenmaal weer thuis met de auto heb ik gebeld en zij probeerden alle stappen met mij door te nemen war het aan lag. De conclusie was dat het aan de elektrische aandrijving zou liggen. Uiteindelijk bleek dit maar een importeur van het product waar DGMoutlet de auto niet vandaan had dus hun konden niet de 1 jaar fabrieksgarantie geven die DGM outlet beloofd had. Ook melden zij mij dat deze auto niet meer verkrijgbaar is en de onderdelen ook niet.

Weer terug naar DGMoutlet gebeld en alles verteld en sindsdien beloven ze elke dag terug te bellen als ik bel maar zelf het feit dat ik om de dag bel hebben ze altijd een smoes dat ze ermee bezig zijn of dat degene die ermee bezig is niet aanwezig is. Erg jammer aangezien er op de site met een dikke 8 word geadverteerd over hun klant tevredenheid !

Vergoeding voor de kapotte auto. Als iets niet werkt moet je wel garant durven staan als je het verkoopt.

Wij vinden dat DGM outlet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DGM outlet?