Klacht DGM outlet: Zeer slechte service bij defect product

Klachtnummer
# 275478
Gebruiker
zonsbeef
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Net voor de zomer een mooi Nikko VaporizR geleverd gekregen, deze deed het erg goed. Tot eenmaal in schoon water, toen raakte deze defect.
Na 3 tickets werd ik doorverwezen naar de leverancier die weer terug verwijst naar DGM Outlet. Weer gebeld en geen oplossing.
Wij krijgen de indruk dat zij hun voorwaarden boven de wet stellen.

De oplossing

Het omruilen van het product voor een werkend exemplaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DGM outlet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DGM outlet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen