Klacht DHL Express: "Bezorger" stapt auto nog niet eens uit

RalfS

Ik zie de bezorgwagen van DHL voor mijn huis stoppen om 14:35u. Deze blijft hier 2 minuten staan. Vervolgens rijdt deze wagen weer weg. Daar ik hierna de Track&Trace na kijk, staat er tot mijn grote verbazing dat de "bezorger" mij gemist heeft om 14:37u, terwijl deze nog niet eens de moeite heeft gedaan om uit zijn auto te stappen!

Ik eis dat er actie word ondernomen tegen deze "bezorger", Deze was sneller klaar geweest om naar mijn deur te lopen en aan te bellen, dan daar 2 minuten met zijn wagen te blijven staan.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Het is nogal vreemd dat de bezorger wel bij het adres was, maar weer wegreed zonder het pakket te bezorgen. Dat hoort natuurlijk niet te gebeuren en is ook voor de bezorger zelf erg onhandig. Wij zullen dit zeker met hem bespreken, want uiteraard hoort dit niet te gebeuren. Uw klacht was overigens ook al geregistreerd naar aanleiding van uw telefonische contact met ons.

Er komt vandaag tussen 17:30 en 21:30 uur opnieuw een bezorger langs met uw pakket.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?