Klacht DHL Express: 'adres gesloten', maar gewoon thuis

Klachtnummer
# 88938
Gebruiker
simmie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste DHL,

Vandaag heb ik zitten wachten op een bezorging en na uren gewacht te hebben bleek bij het verversen van de T&T dat de status op 'adres gesloten' gezet was. Wat betekend deze status? Want ik heb geen 'niet thuis' briefje gehad en nu moet ik weer rekening gaan houden met een bezorging! Wanneer komt mijn pakket nu? En kan ik nu zelf een tijdsvenster kiezen?

De oplossing

Uitleg van de status 'adres gesloten' en zo snel mogelijk mijn pakketje.
Ook lijkt het mij nuttig als DHL intern naar zijn systeem gaat kijken, want dit is de 3e keer dat ik mee maak dat ik op een pakketje wacht en de bezorger niet komt opdagen. Deze week al 2 keer. De eerste keren heb ik niet gemeld omdat ik dacht dat het stomme pech was, maar nu ik op internet lees dat het een herhaaldelijke fout is wil ik graag een gepaste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw,Heel erg vervelend om dit te lezen. Mijn excuses dat u voor niets op het pakket heeft gewacht. De bezorger heeft aangegeven dat hij gisteren bij u langs is geweest. Ik heb direct intern gemeld dat u gewoon thuis was en de bezorger niet heeft gezien. De bezorger wordt hier op aangesproken. Volgens onze informatie is het pakket zojuist om 12:51 bij u afgeleverd. Onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Suzanne

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen