Klacht DHL Express: 'Adres gesloten' terwijl ik gewoon thuis was en ze niet eens langs zijn geweest.

Hanne.s

Dag,

Ik heb vorige week een bestelling geplaatst bij Drukwerkdeal die door DHL werd verzonden. Deze bestelling had ik gemist, dus ging ik ophalen bij een DHL-vestiging. Toen bleek het pakket erg beschadigd en hebben ze het teruggenomen. Nu werd de bestelling opnieuw opgemaakt. Deze bestelling zou op 18 februari aankomen, maar om 9.13 uur stond er op de website dat het Adres gesloten was. Vreemd want ik was gewoon thuis en er zat ook geen briefje in de bus dat ze langs zijn geweest.. De volgende dag (vandaag) was ik ook gewoon thuis, wel een briefje in de bus, maar geen bel... Erg vreemd en behoorlijk vervelend. Nu moet ik opnieuw naar de vestiging, terwijl ik beide dagen gewoon thuis was...

M.v.g.

Geld terug biedt voor mij geen oplossing, want Drukwerkdeal kan hier verder niets aan doen. Wel hoop ik dat door het doorgeven van deze klacht er iets gedaan wordt aan de verzending van artikelen bij DHL. Ik las dat er meerdere soortgelijke klachten zijn, dus blijkbaar ben ik niet de eerste bij wie dit gebeurt.

DHL Express
    Hoi Hanne

Dat is inderdaad erg vreemd als je aangeeft aanwezig te zijn geweest. Ik kan me voorstellen dat je dit als vervelend hebt ervaren. Ik maak hier intern een melding van.

Mike
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?