Klacht DHL Express: 12 vermiste pakketten door verwijtbaar handelen chauffeur
Details
Klacht
We hebben 12 pakketten in een grote overdoos gedaan zodat de chauffeur ze makkelijker naar zijn auto kon vervoeren. Op verzoek van de chauffeur werd de doos dicht geplakt. We zeiden er nog duidelijk bij dat hij ze er wel weer uit moest halen. Dit staat allemaal op video. Nu is de hele doos verdwenen en verwijst dhl gewoon naar de algemene voorwaarden voor vergoeding van 3,40 per kilo en 10,75 voor buitenland pakketten. Wij vinden dat dit niet onder gewone vermissing valt aangezien de chauffeur verwijtbaar heeft gehandeld en eisen dan ook de vergoeding van de inkoop van de kwijtgemaakte artikelen. Dan gaan hun het maar bij de chauffeur verhalen aangezien ze altijd met externe bedrijven daarvoor werken.Gewenste oplossing
we willen niet afgescheept worden met de normale vergoeding omdat we aan kunnen tonen dat de chauffeur verwijtbaar heeft gehandeldDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.