Klacht DHL Express: 12 vermiste pakketten door verwijtbaar handelen chauffeur

Klachtnummer
# 652872
Gebruiker
Hsp2000
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We hebben 12 pakketten in een grote overdoos gedaan zodat de chauffeur ze makkelijker naar zijn auto kon vervoeren. Op verzoek van de chauffeur werd de doos dicht geplakt. We zeiden er nog duidelijk bij dat hij ze er wel weer uit moest halen. Dit staat allemaal op video. Nu is de hele doos verdwenen en verwijst dhl gewoon naar de algemene voorwaarden voor vergoeding van 3,40 per kilo en 10,75 voor buitenland pakketten. Wij vinden dat dit niet onder gewone vermissing valt aangezien de chauffeur verwijtbaar heeft gehandeld en eisen dan ook de vergoeding van de inkoop van de kwijtgemaakte artikelen. Dan gaan hun het maar bij de chauffeur verhalen aangezien ze altijd met externe bedrijven daarvoor werken.

Gewenste oplossing

we willen niet afgescheept worden met de normale vergoeding omdat we aan kunnen tonen dat de chauffeur verwijtbaar heeft gehandeld

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht, betreffende uw schadeclaim.

    Na controle van het casenummer is te zien dat u al heeft gereageerd op de laatste mail verstuurd door DHL.
    Hierdoor zal de case worden opgepakt door de collega van de claimafdeling om uw bericht te beantwoorden.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u alvast een fijn weekend toe.

    Met vriendelijke groet,

    Laura
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen