DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht DHL Express: 2 dagen op rij laat DHL het afweten
Details
De klacht
k verwacht een pakketje van V&D. Gisteren kreeg ik bericht dat DHL onderweg was en dat mijn pakje tussen 09:00 en 15:00 afgeleverd zou worden.Deze is uiteindelijk om 18:51 (bijna 3 uur buiten tijdsvak?!) aangeboden en toen was ik er niet. Er zat ook geen briefje in de bus... dat is toch ook de bedoeling?! Vanmorgen kreeg ik wederom bericht dat mijn pakje vandaag tussen 09:00 en 15:00 zou worden bezorgd.. Nou het wordt nog leuker! Net even na 15:00 controleer ik de status van mij pakketje en er staat de volgende status nu: ''15:01 Geadresseerde was niet thuis.'' Ik werk in een kantoorpand samen met nog 20 andere mensen en er klinkt over de gehele verdieping een bel dat er iemand voor de deur staat. Het is gewoon een LEUGEN!! Ik heb direct gebeld met de klantenservice en zij ziet dat mijn pakket op 68 meter afgescanned is? Maar er zat wederom GEEN briefje in de brievenbus hier! Er wordt gewoon gelogen. Belachelijk zeg! Bah!
De oplossing
Dat mijn pakketje morgen TUSSEN 09:00 EN 15:00 wordt bezorgd!!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.