Klacht DHL Express: 2 keer verkereed gesortereed zending, nu ontvindbaar?

Klachtnummer
# 195181
Gebruiker
Kiki
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zending 39334074 al 4 dagen met DHL maar niet geleverd aan mij. Ik kan zien dat mijn pakketje was al op 10 November bij DHL en deeden ze niks met en daarna op 11 en ook op 12 November verkereed gesortereed en nu zie ik dat weer gesortereed is op DHL PARCEL en die laatste log helpt me enorm :-( Wat dit betekent, nog een weekje vor bezorging binnen Nederland???

De oplossing

k wil mijn pakketje ASAP, dit is schandalig!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Helaas was er een fout in het label wat herstelt moest worden, hierdoor is de zending voorzien van een nieuw label, en onder dit nieuwe label afgeleverd bij jou op 17 november. Mijn excuses voor de verwarring en ook voor de vertraging die ontstaan is.

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen