Klacht DHL Express: 2 klachten DHL

geen

Bij DHL kan je als particulier geen klacht indienen. Alleen de afzender kan dat.
Mijn zware pakket (36kg) is afgeleverd op de 6e etage van mijn flat, de oude man zegt doodsbang te zijn voor de bezorger. Het is een grote blanke man.
De bezorger gaf MIJ (2e etage)(ongevraagd) een pakketje van de BUURVROUW van DE OUDE MAN, hij liep meteen weg...
Hij wist dus dat ik thuis was!!
Heel raar.

Alle begrip voor het zware werk, en de hitte maar dit kan echt niet, lijkt wel met opzet.

Ik vind het erg dat een oude man bang is voor een bezorger, deze manier van bezorgen kan echt niet.
De bezorger er op aanspreken dat dit echt niet kan!

DHL Express
    Beste heer/mevrouw,

Allereerst excuses voor de late reactie op uw klacht.

Wat ongelovelijk naar om te lezen dat er meerdere zaken mis gaan. In de eerste plaats natuurlijk dat die arme oude man zo bang is voor onze bezorger. Is het u bekend wat precies de reden hiervan is, anders dan dat het een grote blanke man is?

Daarnaast kan het natuurlijk ook niet dat hij zo'n zwaar pakket zomaar op de tweede etage afgeeft. Graag willen wij een officiële klacht opstellen, want dit kan natuurlijk niet zonder vervolgactie blijven.

Kunt u ons het huisnummer van die buurvrouw geven en/of het traceernummer van de zending in kwestie (traceernummer is niet hetzelfde als de bezorgcode, onze DHL For You dienst die met die bezorgcodes werkt bezorgd trouwens geen pakjes van meer dan 10kg, dus weet u zeker dat dit DHL was?)

Wij kijken uit naar uw antwoord.

David
    geen
    Beste David,
    Het zware pakket was (bleek later) was een pakket van 6 kg.
    De oude man en zijn buurvrouw vonden het zwaar, maar om dit pakket gaat het. Althans over de bezorger er van.
    Ik weet de reden niet van de man, hij wil er niet over praten, ik denk intimidatie.
    De rest van het verhaal heeft u niet goed gelezen.
    Het nummer van de buurvrouw is 176.
    Ik heb nu alleen de bezorgcode, maar het moet toch mogelijk zijn om met alle gegevens die ik u gegeven heb, na te gaan wie de bezorger is?!
    DHL Express
    Beste heer/mevrouw,

Als ik het goed begrijp gaat het dus om een pakket van 6kg, geadresseerd aan de Engelandlaan 176 te Haarlem, afgeleverd bij huisnummer 90 op woensdag 1 juli? Ik hoor graag van u of dit correct is.

Raffaele

Ook een klacht indienen over DHL Express?