Klacht DHL Express: 2 maal voor niets zitten wachten op bezorger

boze klant

1) Mijn pakketje met trackingnummer 6038834653 zou worden bezorgd op 17 mei. 3 Mails, maar nergens een bezorgtijdstip te vinden. Ik was die dag thuis tot 15:00 uur, maar blijkbaar is de bezorger om 14.10 langs geweest, gezien het kaartje wat ik in de bus vond.
2) Na de electronische melding hiervan, meteen een nieuwe bezorgafspraak in het systeem gezet voor de avond van 19 mei na 18:00 uur (omdat ik 18 mei niet thuis zou zijn). Op 18 mei kreeg ik tot mijn verbazing een mail met de melding dat mijn pakket die dag bezorgd zou worden. ????????
3) Op 19 mei vanaf 17:30 keurig zitten wachten op mijn pakket ........ geen bezorger.
Blijkt het pakket ergens tussen 17:00 en 17:30 uur bij mijn bovenburen bezorgd te zijn.

Instrueer je bezorger goed of zorg voor een fatsoenlijk bezorg-/trackingsysteem.

DHL Express

Heel erg bedankt voor uw reactie.

Wij bieden onze oprechte excuses aan dat wij u niet goed hebben geïnformeerd over de levering van uw zending en dat u voor niets heeft zitten wachten op uw zending.

Normaliter wanneer u een afleverafspraak met ons maakt via onze website, hoort er een bericht te worden gestuurd naar de vestiging om dit door te geven. Helaas is dit niet goed door ons uitgevoerd waardoor de zending, ondanks de afspraak om te leveren op 19 mei tussen 18:00-21:00 uur, alsnog op 18 mei mee met de chauffeur is gegaan.

Wij vinden het zeer teleurstellend dat wij onze eigen procedure niet goed hebben nageleefd en dat u hier hinder van heeft ondervonden. Wij zullen een dossier opstarten om dit te bespreken met de manager van de vestiging. Wij zullen er op hameren dat er voortaan goed moet worden gekeken naar de afspraken die al zijn gemaakt.

Wat wij graag met u willen nagaan is de levertijd. U geeft aan dat wij de zending tussen 17:00-17:30 uur hebben geleverd. In ons systeem staat dat wij dit om 18:31 uur hebben gedaan. Kunt u bevestigen dat de tijd die wij hebben staan niet correct is?

Met vriendelijke groeten,

DHL Express

boze klant
    Hartelijk bedankt voor uw snelle reactie. Ik moet vanavond even bij de buren navragen controleren hoe laat en wanneer uw bezorger langs is geweest.
    boze klant
    Buurman weet het niet meer. Op 19 mei was ik er alleen tussen 17 uur en 17.30 uur niet, de rest vd dag was ik gewoon thuis, het moet dus voor 18 uur zijn geweest.

Ook een klacht indienen over DHL Express?