Klacht DHL Express: 2 pakketten die niet ontvangen en traceerbaar zijn

Sab

Ik heb 2 pakketten verstuurd via DHL die beide niet zijn aangekomen. 1 pakket is 3 weken geleden verstuurd, de andere een week geleden. Bij tracing wordt er aangegeven dat de codes niet bestaan, maar ik heb wel degelijk een afgifte bewijs het die codes (zie bijlage). Op mijn mail wordt niet gereageerd en bij telefonisch contact wordt automatisch opgehangen nadat ik de verzendcode inspreekt omdat code niet zou bestaan.

Informatie over status zendingen en wanneer deze (eindelijk) bezorgd worden

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend zeg! Heeft u misschien van beide ontvangers de postcode en huisnummer? Ik ga kijken of ik op die manier iets kan vinden.

Judith
    DHL Parcel Webcare
    De gevraagde gegevens zijn:
    5056xx - 40
    6714hp - 8
    Goedemiddag,

Helaas heb ik op de adressen geen zendingen gevonden. Graag ga ik dit voor u laten uitzoeken, zou u voor allebei de zendingen de volgende informatie willen doorgeven aan ons?

Uiterlijke kenmerken:

Alvast bedankt!

Kayley
    Webcare DHL Parcel
    Sab
    Heel raar dat pakketten niet te traceren zijn. Ik ben nog terug geweest naar het verzendpunt en hij geeft aan dat alles gegaan is zoals 't hoort (het laatste pakje wist hij ook nog te herinneren). Van het laatst verzonden pakje weet ik ook zeker dat het met dhl mee is gegaan, dhl medewerker stond in de winkel op moment van verzenden.
    De gegevens: Beide verstuurd via Nouveau op de van beethovensingel 46 in Rotterdam.
    1) verstuurd 16 juli (misschien 1dag eerder of later)
    Betreft een pakje van ongeveer 15x20x3cm als ik het goed herinner in een groenig plastic tasje. Waarde pakketje ex verzendkosten ongeveer E7 (doosje chocolaatjes voor mijn net geopereerde schoonmoeder)
    2) verstuurd 6 augustus
    Betreft een hondenkussen van zo'n E15 (ex verzendkosten). Pakket is zacht en zit in een oranje coop tas als ik mij goed herinner. Afmetingen ongeveer 40x60x15 cm
    Hoop dat dit nu toch snel boven water komt (al zal er van de chocolaatjes weinig over zijn met de warmte van afgelopen tijd).
    Vriendelijke groet Sabine van Bohemen

Bedankt voor uw bericht.

Bedankt voor alle informatie. We zullen ons uiterste best gaan doen de pakketten zo snel mogelijk bovenwater te krijgen.
    Heeft u voor mij nog even uw e-mailadres en telefoonnummer?
    De casenummers van de onderzoeken zijn 09974361 en 09974390.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Sab
Pakketten zijn nog steeds niet getraceerd. In laatste bericht van dhl heb ik case nummers gekregen en wordt gevraagd naar mijn contact gegevens. Echter weet ik niet waar ik mijn gegevens achter kan laten en wat ik met de casenummers kan/hoe ik dhl kan bereiken over verdere afhandeling /status. Oftewel er is nog niets opgelost en ik weet niet hoe ik ze kan bereiken. Telefonisch wordt ik er automatisch uitgegooid omdat ze traceernumers niet herkennen en heb ook geen email adres (alleen contact formulier op website, maar ook dat werkt niet ivm de traceernumers). Ik ben dus weer terug bij af: pakjes kwijt en geen idee hoe nu verder/ dhl te bereiken is

Ook een klacht indienen over DHL Express?