Klacht DHL Express: 3 pakketten spoorloos binnen 2 weken

Cookie

Binnen een tijdsbestek van twee weken zijn er 3 pakketjes die ik heb verzonden kwijtgeraakt! 1 pakket met een waarde van 18€ ( +4,50€ verzendkosten) gaan ze nu vergoeden met een bedrag van 7,90€ ( ver onder de werkelijke waarde) en van de andere 2 heb ik nog niets gehoord. Hoe kan het zijn dat er zoveel spoorloos lijkt te verdwijnen en dit op deze manier ‘opgelost’ wordt?

Een fatsoenlijke regeling , omdat zij in gebreke zijn gebleven.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat er drie pakketten van u kwijt zijn geraakt. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Graag ontvang ik van alle drie de pakketten de zendingsnummers, zodat dit nagekeken kan worden. Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY.

Mijn excuses voor dit ongemak.

Marissa
    DHL Parcel E-care
    Nog steeds niet opgelost😩
    DHL Express
    Goedemorgen,

Wat vervelend dat er een probleem is ontstaan met uw zendingen. Ik begrijp dat er al een onderzoek is geweest en dat de zendingen met een claim zijn afgehandeld. Claims worden afgehandeld via onze afdeling Claims, vanuit de klantenservice kan ik daar helaas geen uitspraak over doen. In het algemeen geldt bij een claim: voor een pakket zonder extra verzekering vergoeden we €3,40 per kilo. Verstuurt u het pakket binnen de Benelux met de optie Extra Zeker dan bent u tot €500 verzekerd. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze afdeling Claims via de lopende case. Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
    DHL Parcel e-care

Cookie
Ik ga een klein gedeelte van de waarde van mijn pakket vergoed krijgen en heb tot op heden nog geen eurocent gezien.

Ook een klacht indienen over DHL Express?