Klacht DHL Express: 3 pakketten spoorloos binnen 2 weken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 567587
Gebruiker
Cookie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Binnen een tijdsbestek van twee weken zijn er 3 pakketjes die ik heb verzonden kwijtgeraakt! 1 pakket met een waarde van 18€ ( +4,50€ verzendkosten) gaan ze nu vergoeden met een bedrag van 7,90€ ( ver onder de werkelijke waarde) en van de andere 2 heb ik nog niets gehoord. Hoe kan het zijn dat er zoveel spoorloos lijkt te verdwijnen en dit op deze manier ‘opgelost’ wordt?

De oplossing

Een fatsoenlijke regeling , omdat zij in gebreke zijn gebleven.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat er drie pakketten van u kwijt zijn geraakt. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

    Graag ontvang ik van alle drie de pakketten de zendingsnummers, zodat dit nagekeken kan worden. Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY.

    Mijn excuses voor dit ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Marissa
    DHL Parcel E-care
  2. Auteur
    Cookie
    Datum
    Nog steeds niet opgelost😩
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Wat vervelend dat er een probleem is ontstaan met uw zendingen. Ik begrijp dat er al een onderzoek is geweest en dat de zendingen met een claim zijn afgehandeld. Claims worden afgehandeld via onze afdeling Claims, vanuit de klantenservice kan ik daar helaas geen uitspraak over doen. In het algemeen geldt bij een claim: voor een pakket zonder extra verzekering vergoeden we €3,40 per kilo. Verstuurt u het pakket binnen de Benelux met de optie Extra Zeker dan bent u tot €500 verzekerd. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze afdeling Claims via de lopende case. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel e-care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cookie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ga een klein gedeelte van de waarde van mijn pakket vergoed krijgen en heb tot op heden nog geen eurocent gezien.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen