Klacht DHL Express: 3x pakket ontraceerbaar waatvan 2 al zoel zijn

Klachtnummer
# 139485
Gebruiker
Hellkith
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb bij amazon.de een bestelling gedaan.
Hiervan heb ik netjes een T&T gekregen echter is deze ONTRACEERBAAR op jullie site.
Ik zou het pakket eind augustus ontvangen, maar niets gekregen.
Contact gehad met amazon.
Die hebben me een nieuwe verstuurd.
Ook deze weer ontraceerbaar bij DHL.
Deze zou de 13de binnen moeten komen maar helaas... geen pakket.
Nu heeft amazon een 3de verzending gedaan.
Ook hiervan een T&T beginnend met JJD.
Ook deze is NIET traceerbaar op de site.

Hoe kan het voorkomen dat 2 paketten zoek raken en alle 3 niet te traceren zijn bij jullie?
Ik wil graag weten waar mijn pakket gebleven is, want dit slaat helemaal nergens op!

De oplossing

Mijn pakket ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste heer,

    Zendingen van Amazon kunt u als het goed is via uw Amazon account traceren. Het klopt dat u het niet via onze website kunt traceren.

    Amazon vervoert de zendingen zelf in Duitsland. Wij (DHL Parcel Nederland) doen alleen het verzendtraject binnen Nederland. Ik zie dat dit pakket bij ons alleen nog maar een vooraanmelding heeft, wat betekend dat wij hem nog niet hebben ontvangen van Amazon.

    Ik raad u aan de bestelstatus via de website van Amazon te raadplegen (als het goed is kunt u daar ook het traject in Duitsland zien).

    Met vriendelijke groet,
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen