Opgelost door DHL Express: 3x TIJDELIJKE OVERMACHT

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 335654
Gebruiker
Tom
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Pakketje zou eerst donderdag bezorgd worden, toen vrijdag en nu zaterdag nog steeds niet geleverd. Iedere keer melding 'TIJDELIJKE OVERMACHT'.
Wanneer kan ik het pakketje nu verwachten? Kost me veel tijd om iedere keer aanwezig te zijn.

Gewenste oplossing

Ik wil dat nagegaan wordt waar het pakketje zich bevind en wanneer hij daadwerkelijk bezorgd zal worden.
Geboden oplossing
Het pakket is blijkbaar in het landelijk sorteercentrum opnieuw gescand en daarna uiteindelijk wel aangekomen. Ik vermoed dat er ergens in het proces iets misgegaan is waardoor de rol nogmaals gescand moest worden in het landelijk sorteer centrum.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Momenteel hebben wij wegens Sinterklaas te kampen met een extreme drukte. Ondanks alle maatregelen die wij genomen hebben, kan het helaas voorkomen dat je pakket hierdoor vertraging oploopt. De bezorging van je pakket staat morgen ingepland tussen 11:00 en 15:00 uur . Ik adviseer je om de track & trace in de gaten te blijven houden op www.dhlparcel.nl. Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    Tom
    Datum
    Na bericht is mijn pakketje opnieuw bij sorteercentrum ingescand en volgende dag bezorgd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen