Opgelost door DHL Express: 3x TIJDELIJKE OVERMACHT

content Opgelost
Tom

Pakketje zou eerst donderdag bezorgd worden, toen vrijdag en nu zaterdag nog steeds niet geleverd. Iedere keer melding 'TIJDELIJKE OVERMACHT'.
Wanneer kan ik het pakketje nu verwachten? Kost me veel tijd om iedere keer aanwezig te zijn.

Ik wil dat nagegaan wordt waar het pakketje zich bevind en wanneer hij daadwerkelijk bezorgd zal worden.
Het pakket is blijkbaar in het landelijk sorteercentrum opnieuw gescand en daarna uiteindelijk wel aangekomen. Ik vermoed dat er ergens in het proces iets misgegaan is waardoor de rol nogmaals gescand moest worden in het landelijk sorteer centrum.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Momenteel hebben wij wegens Sinterklaas te kampen met een extreme drukte. Ondanks alle maatregelen die wij genomen hebben, kan het helaas voorkomen dat je pakket hierdoor vertraging oploopt. De bezorging van je pakket staat morgen ingepland tussen 11:00 en 15:00 uur . Ik adviseer je om de track & trace in de gaten te blijven houden op www.dhlparcel.nl. Excuses voor het ongemak.

Janneke
    DHL Parcel Webcare
    Tom
    Na bericht is mijn pakketje opnieuw bij sorteercentrum ingescand en volgende dag bezorgd.

Ook een klacht indienen over DHL Express?