Klacht DHL Express: 3x verkeerde manier van bezorgen achter elkaar

Ab

24 oktober zending 3SMGB000404795 is volgens DHL afgeleverd. Maar ik was niet thuis. Heb dat pakketje nooit gezien.
25 oktober is hetzelfde produkt opnieuw verstuurd, zending 3SMGB000404928 en dat stond buiten tegen m'n deur aan i.p.v. dat ik of een buur die in ontvangst had genomen. Er wonen zo'n 150-200 personen in mijn gebouw en iedereen kan daar komen en het pakketje zomaar meenemen. Laat staan het aantal bezoekers dat in het gebouw komt.
Dat brengt mij bij de derde klacht.
Gisteren heb ik van 14h00 tot 18h00 thuis zitten wachten op zending 3SBHP004874311. In de groeps-app van het gebouw, kwam om 17h46 een bericht; "DHL heeft weer pakketjes in de hal gedumpt..."
Ik weet niet hoe laat de bezorger langs is geweest, maar de pakketjes in de centrale hal neerzetten, zonder aan te bellen bij de ontvangers, kan natuurlijk niet. Volgens de medebewoners komt dat regelmatig voor. Dat zou de reden kunnen zijn dat het eerste pakketje verloren is gegaan...

normale procedure. Aanbellen en bij niet thuis pakket bij buren afleveren. Of de volgende dag proberen.
Briefje in de bus.

DHL Express
    Geachte heer/ mevrouw Kettler,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat het geregeld voorkomt dat pakketten dus onbeheerd worden achtergelaten, zowel bij u als bij uw medebewoners. Dat is uiteraard niet de bedoeling en ik heb deze klacht dan ook doorgezet richting het desbetreffende depot. De leidinggevende zal deze klacht verder oppakken met de desbetreffende bezorgers op uw adres. Op deze manier kan ik me voorstellen dat er een hoop mis kan gaan en dat het ook zeker heel erg vervelend is. De bezorger hoort pakketten dan gewoon weer mee terug te nemen als er niemand aanwezig is of het pakket wordt inderdaad bij een van uw buren aangeboden. Mijn excuses dat dit de afgelopen tijd dus zo is gegaan, ik ga er vanuit dat het nu niet weer gebeurd. Het zal verder in de gaten gehouden worden.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
    DHL Parcel webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?