Klacht DHL Express: 4 dagen voor blackfriday Is mijn pakket gestuurd vandaag 1 december Is het er nog niet.

Silverfern

Ik heb een klein brievenbus pakketje besteld op wat op 19 november Is verstuurd (voor de drukte) en nu de dag 1 december heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Wat ik niet begrijp want blackfriday Was pas 4 dagen later.

Ik wil graag dat mijn pakketje bezorgt wordt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Er is helaas een probleem ontstaan met deze zending. Op dit moment is niet duidelijk wanneer wij het pakket kunnen bezorgen. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met de verzender van het pakket. Op verzoek van de verzender kunnen wij een onderzoek instellen om te achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd.

Wij mogen dit onderzoek niet op verzoek van de ontvanger starten. De verzender is onze opdrachtgever die ons betaalt voor de verzending. Ook beschikt de verzender over specifieke pakketinformatie die wij voor het onderzoek nodig hebben. Daarom is de verzender ook de enige partij die een onderzoek kan laten opstarten. Hopelijk is er dan snel meer duidelijkheid.

Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?