Klacht DHL Express: 4 pakketten zoek door frauduleuze chauffeur

rob217

4 pakketten volgens de chauffeur afgeleverd bij het service punt, bij het service punt is niets aanwezig, sterker nog..op de dag dat de chauffeur de pakketten zou hebben afgeleverd hebben ze bij het service punt niemand van DHL gezien.

DHL schijnt is het bezit te zijn van een afleverscan, deze willen ze mij niet laten zien, dat zou alleen de verzender op kunnen vragen.
DHL maakt 4 pakketten zoek dan mag ik toch wel om bewijslast vragen?

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het advies van mijn collega's klopt in dit geval inderdaad, u zult even contact op moeten nemen met de afzender. Omdat er in dit geval iets fout gaat met de verzending kunnen zij hier een onderzoek voor opstarten bij ons. Alleen zij kunnen dat doen, omdat zij de overeenkomst hebben gesloten voor de levering van het pakket.

Christiaan
    Webcare DHL Parcel

rob217
4 verschillende DHL medewerkers vertellen een ander verhaal. Op donderdag zou het geleverd worden, "niet thuis" volgens de chauffeur. Jammer joh, we waren er gewoon. Later zou het bij een Service punt liggen, de medewerker van het Service punt wist van niets. Nog een ander Service punt gebeld, ook daar niet. Kom ik maandag op mijn werk.... staan mijn pakketten daar, bleken zaterdag geleverd te zijn... Op mn werk.... heel bijzonder. Maar wijze les geleerd, niets meer bij bedrijven bestellen die via DHL bestellen, hoe graag ik ook een bepaald artikel zou willen hebben.

Ook een klacht indienen over DHL Express?