Klacht DHL Express: 6x verkeerd sorteren, hoe dan???

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653182
Gebruiker
Saskia
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakketje wordt al 6! Dagen verkeerd gesorteerd! Heb al 3x een klacht ingediend. Al 3x zou het uitgezocht worden en vandaag wederom…verkeerd gesorteerd….dag nummer 6 dat dit gebeurd. Hoe vaak kunnen jullie iets verkeerd sorteren??

MDPRQXN1X4L

Gewenste oplossing

Dat jullie dit dus echt gaan uitzoeken. Niet we open een dossier…wacht 1/2 dagen af. Dat doe ik nu dus al 3x…totaal 6 dagen….!
Geboden oplossing
Al 3x gedaan. Hoe vaak moet ik dit blijven doen…
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen ! Vervelend om te horen dat het niet helemaal goed gaat met uw levering. Excuus hiervoor. Ik wil je daarom ook aanraden om even direct contact op te nemen met onze livechat of telefonie zodat we dit direct voor u kunnen oppakken. Nogmaals mijn excuus hiervoor.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen