Klacht DHL Express: Aan de lopende band niet afleveren van pakketten met de idiootste smoezen.

LuchtigeAnanas#27

En ja hoor, ook vandaag is DHL weer te bedonderd om mijn pakket af te leveren. Ze hebben weer een nieuwe smoes vandaag: Adresgegevens onjuist. De weg waaraan wij wonen bestaat al minstens 150 jaar. Wat is dit voor zwaar verrot bedrijf??
Ik weet het wel, er is een omleiding ingesteld en ze hebben geen zin om om te rijden. Dit gebeurt nu wekelijks. Wie roept dit verrotte bedrijf eens ter verantwoording?

O ja, hier mijn zendingsnummer: 3SPSL01300002

En nee, laat jullie excuses maar achterwege, 'sorry' wil ik ook niet meer horen, al te vaak gehoord met structureel verandert er niets. Neem liever gemotiveerd personeel aan die servicegericht zijn. GA LIEVER IETS AAN ALLE KLACHTEN OVER JULLIE DHL DOEN!!

Ik wil mijn pakketten aan huis ontvangen. En als dat echt niet gaat dat het bij een parcelpoint wordt afgeleverd. Het kost mij zoveel tijd en energie om steeds weer achter mijn pakketten én geld aan te moeten!

DHL Express
    Goedendag,

We hebben het op dit moment drukker dan verwacht in ons netwerk, dit kan dan inhouden dat als een chauffeur niet optimaal de locatie kan bereiken door middel van een omweg of iets dergelijks, dat dit niet haalbaar is. Ik zal dit intern terugkoppelen richting de depothouder, kijken of hier rekening mee gehouden kan worden. Helaas kan ik hierin niks garanderen, hopelijk verlopen toekomstige zending voor u beter.

Mike

LuchtigeAnanas#27
Het zou doorgegevens worden aan het teamhoofd. Deze bullshit heb ik al zo vaak gehoord. Er is wezenlijk nooit iets verbeterd/ veranderd en het zal ook niet veranderen. Ik lees op Klachtenkompas legio de zelfde klachten. Ik boycot vanaf nu zoveel mogelijk bedrijven die per DHL verzenden. Omdat bij mij de maat vol is. Het kost mij uren en uren, en geld om alles weer recht te trekken waar DHL een puinhoop van heeft gemaakt. Alleen als ik op Internet geen enkel alternatief kan vinden bestel ik nog bij bedrijven die per DHL verzenden. Gek dat ik met PostNL, DPD, GLS en andere aanbieders NOOIT problemen heb. Met DHL is het al heel lang mis en welke klacht je ook aandraagt, er verandert niets. Ook al is er een omleiding, het geeft niet het recht om mijn pakketten niet aan te bieden. Ze worden ook niet bij een Parcel-point gebracht maar zonder schroom retour afzender gestuurd. DHL, hebben jullie er wel eens aan gedacht dat de inhoud van een pakket van levensbelang kan zijn? Vast niet!

Ook een klacht indienen over DHL Express?