Klacht DHL Express: Aangetekend pakket nooit aangekomen, slechte klachten behandeling

Bur1900

Pakket is nooit aangekomen. en DHL stuurt ons van kastje naar de muur.
20 december 2019 is er een pakket aangetekend verstuurd.
Tot op heden niks ontvangen en de 5e klachten brief is nog steeds niet verwerkt.

Duidelijkheid geven waar het pakket is.
De klachten serieus nemen.
Schade betalen

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het case nummer dat u doorstuurt is van een inmiddels bijna 2 weken gesloten case. Er is u om aanvullende info gevraagd op 31-1, met een herinnering op 4-2, en ik dat is niet binnengekomen. Ik zie dat u hier vandaag alsnog een reactie op heeft gestuurd. Mijn verwachting is dan ook dat de juiste afdeling, die daadwerkelijk over uw case gaat, hier zo spoedig mogelijk verder naar zal kijken. Ik raad u aan om het contact bij hen te houden.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Bur1900
Nou dit is dus het hele probleem. We worden van afdeling naar afdeling gestuurd. Met verschillende case nummers. 08715777 08770267 08770721 Op ingestuurde documenten krijgen we een auto reply waarin vermeld wordt dat we binnen drie dagen een antwoord krijgen. Als er na drie dagen door ons weer contact opgenomen wordt, wordt ons medegedeeld dat er niks ontvangen is etc etc. dit hebben we dus meerdere keren gedaan en elke keer zijn we bijna weer een week verder. We sturen claims in, hoeveel geld we verliezen dagelijks dat het document er niet is, maar we krijgen de vraag wat het document gekost heeft. Het gaat niet om de aanschafwaarde het gaat erom wat het kost dat het pakket zoek is. het gaat hen erom dat ze de aanschaf waarde vergoeden zodat ze niet verder hoeven te zoeken wat er nu precies met het pakket gebeurt is? Ik heb vandaag een email gestuurd met de vraag om opheldering. We zullen maar weer zien of en welke afdeling reageert????

Ook een klacht indienen over DHL Express?