Klacht DHL Express: Aangeven aan de deur geweest terwijl dit niet zo is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 471780
Gebruiker
M. Louwers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is niet bezorgd, maar er wordt wel aangegeven dat ze aan de deur zijn geweest, hetgeen gelogen is.

De oplossing

Alsnog bezorgen en uitleggen waarom er wordt gejokt

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht. Excuses voor de late reactie.

    Volgens mijn gegevens zou het pakket inderdaad op uw adres zijn afgeleverd. Erg vreemd dat u het echter niet ontvangen heeft. Hoewel onze bezorger niet heeft aangegeven dat hij het pakket bij de buren heeft afgegeven, zou u nog kunnen vragen of één van uw buren het toevallig heeft ontvangen.

    Ik zie dat de verzender van uw pakket inmiddels een onderzoek bij ons heeft gestart. We gaan ons best doen om te achterhalen waar uw pakket afgeleverd is. Ik wil u vragen contact te blijven houden met de verzender. Zodra er meer bekend is zullen wij aan hen de terugkoppeling geven en zij zullen u hiervan op de hoogte houden.

    Excuses voor het vervelende ongemak en hopelijk krijgt u snel meer duidelijkheid.

    Met vriendelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Louwers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen