Klacht DHL Express: Aanpassen bezorgtijd of plek niet mogelijk door foutmelding site

537837

Gezien ik in de middag niet thuis was, heb ik een briefje in de bus ontvangen. Hier op staat dat ik het eerstvolgende bezorgmoment kan aanpassen via de website. Hier krijg ik echter na het volledig invullen van het formulier de volgende foutmelding: 'Geen resultaat? Dan is het niet mogelijk om je wijziging via de website of de klantenservice door te geven.'
Ik heb dit geprobeerd in verschillende desktop browsers (chrome, firefox, ie en edge), en alle verschillende bezorgopties. De klantenservice kan dit niet oplossen omdat ze hier geen inzage in hebben.
Na kort zoeken zie ik dat deze klacht al enkele jaren voorkomt. Er moet toch iets aan gedaan kunnen worden. Een duidelijkere melding of een alternatieve manier van doorgeven. Momenteel lijk ik geen andere optie te hebben dan wachten tot het pakket weer voor een leeg huis komt te staan, en uiteindelijk terug gaat naar de verzender.

Dat het bedrijf een oplossing voor het probleem vind, of een alternatief bedenkt voor de site om toch de wijziging door te geven.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Erg vervelend te vernemen dat uw code niet heeft gewerkt ondanks dat u alles geprobeerd heeft en zoals ik zie, de code ook geactiveerd was. Mogelijk heeft het gelegen aan een te drukke server, maar achteraf is dat lastig te bepalen. Mijn excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan, ik zal hier melding van maken. Onze IT afdeling is hier uiteraard van op de hoogte en we hopen zo snel mogelijk hier een oplossing voor te hebben zodat er niet langer zulke problemen zijn met de codes.

Vriendelijke groet,

Sanne
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?