Opgelost door DHL Express: Absurd hoge verzendkosten bedacht door DHL.

content Opgelost
GerrieT

Een pakketje uit Canada niet ontvangen bleek door DHL naar een verkeerd land te zijn gestuurd. Via DHL mocht de volgende zending op hun kosten met DHL express worden verstuurd. Dit is gebeurd en wordt bij mij aan de de deur aangeboden met een prijskaartje van €43,59 eraan. Het gaat om een paar vacht leren lapjes van 15x30cm. Voor 54,75 inclusief verzenden gekocht. Dat ik btw moet betalen prima maar 43,59€.... is absurd.
DHL gebeld verzendkosten waren niet vermeld en daar hebben ze €92,—!!!!!! Voor gerekend. Dus fors moeten betalen. Ik moet het pakket maar accepteren en dan het fout betaalde btw bedrag proberen terug te vorderen bij de belastingdienst. Wat een verschrikkelijke organisatie is die DHL. Geen enkele medewerking wordt verleend terwijl het hun eigen fout is!!!!
Nooit maar dan ook nooit zou ik meer zaken doen met DHL! Heel slecht hoe je als klant wordt geholpen!

Het teveel betaalde bedrag terug betalen!

DHL Express
    Geachte heer/mevrouw Tiesinga,

Mijn excuses voor het ongemak, Helaas kan ik niet direct een oplossing bieden. Mijn excuses voor het ongemak en de opstapeling van problemen rondom uw zending. Ik zal voor uw een dossier opstarten bij mijn collega's van de klantenservice om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en wat wij daarin voor u kunnen betekenen.

Uiteraard zal ik uw verzoek tot terug betalen van de gemaakte (extra) kosten hierbij vermelden.
    Er zal uiterlijk maandag ochtend iemand telefonisch contact met u op nemen.

Joyce
    DHL Express Nederland.

GerrieT
Terugbetaling gemaakte kosten!

Ook een klacht indienen over DHL Express?