Klacht DHL Express: ADRES GESLOTEN!?!?

Daisy

Al 2e keer bij DHL dat de status wordt veranderd in Adres gesloten. De hele ochtend thuis geweest en geen briefje in de brievenbus.. oftewel de chauffeur heeft er geen zin in en die denkt bekijk het maar... ik denk dat jullie hier serieus iets aan moeten gaan doen en ik heb het bedrijf waar ik de bestelling geplaatst heb ook geinformeerd of ze ervan bewust zijn dat de service vanuit jullie beneden alle peil is. Ook telefonisch jullie hiervan op de hoogte gebracht (€1 per gesprek) moet nog betalen voor mijn onopgeloste klacht ook! Als ik de klachten zo lees gaat er iets goed mis bij jullie bedrijf met de chauffeurs en blijkbaar wordt er niet voldoende gestraft aangezien het zo ontzettend vaak voor komt. In elk bedrijf gaat er ooit wel eens iets mis maar dit is echt van de zotte! Het enige waar jullie mee komen is sorry en we kunnen niks voor u betekenen en we melden het bij de leidinggevende van de chauffeur? Ik hoop echt dat ik het maandagavond ontvang..

Wanneer een klant belt om te zeggen dat ze thuis zitten te wachten en bezorger onterecht een melding maakt van adres gesloten contact opnemen met de chauffeur om hem alsnog deszelfde dag te sturen. Iedereen behoort zijn werk uit te voeren en er wordt nu gewoon mee gesjoemelt als je het aan mij vraagt. Ik denk dat de klant zich dan gehoord voelt!

DHL Express
    Goedendag,

Wat vervelend om te horen!. Wij zijn afhankelijk van welke melding een chauffeur op locatie maakt. Als een ontvanger dit in twijfel trekt, dan maken we daar altijd intern de melding van, zodat de chauffeur in kwestie hierop aangesproken zal worden. Wij streven er natuurlijk altijd naar dat een dergelijke situatie zoals deze zich niet herhaald. In uw geval is dit klaarblijkelijk wel gebeurt, wat wij betreuren, en waarvoor ons welgemeende excuses. De zending zal vandaag aangeboden worden tussen 14:00 en 18:00 uur.

Met vriendelijke groet.

Mike
    Daisy
    Tussen 14:00 en 18:00 ben ik er niet en heb ook aangegeven bij bezorger gemist dat het tussen 18:00 en 21:00 moet bezorgd worden.... hoop toch dat dat dan ook zo is.
    Daisy
    Jullie site werkt dus ook niet zoals het hoort....! Als ik nu kijk is het dus weer aangepast naar overdag! Ik baal hier echt van!
    DHL Express
    Goedemiddag,

Volgens mijn gegevens is het pakket op maandag 04/04 afgeleverd om 18:00 uur. U heeft helemaal gelijk dat uw wijziging niet goed is opgepakt. Ondanks dat uw verzoek voor levering in de avond goed was doorgekomen, is uw pakket voor de middag gepland geweest. Ik heb hierom de door mijn collega gemelde klacht aangevuld. Ik wil u bedanken voor het melden van de klacht, op die manier kunnen we de bezorger aanspreken en fouten in de toekomst voorkomen. Het is belangrijk dat u uit kunt gaan van onze bezorgpogingen. Het spijt me dat dit niet het geval is geweest bij uw bestelling. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten, Pieter
    Daisy
    Pakketje kwam om 17:20 uur i.p.v. tussen 18:00 en 21:00 uur. Dankzij mijn intercom bel die gekoppeld is aan een app van mijn telefoon heb ik kunnen zeggen: gooi het pakketje maar over de schutting, anders had ik wéér vanalles moeten doen om hem te ontvangen. Erg jammer dat ze zich niet aan de afgesproken tijden houden.. of gewoon niet op komen dagen.

Daisy

Ook een klacht indienen over DHL Express?