Opgelost door DHL Express: Adres gesloten melding terwijl er niemand aan de deur was

sad Opgelost
javto

Vandaag zou een pakketje bezorgd worden via DHL. Nu staat er opeens sinds 9.51: adres gesloten, het pakket wordt de volgende werkdag opnieuw aangeboden.
Maar er is geen bezorger aan de deur geweest en ook geen briefje in de brievenbus gedaan. Erg vervelend als je speciaal thuis blijft om het pakket aan te nemen.

Het pakket zo snel mogelijk bezorgd krijgen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er een onterechte melding is gemaakt. Echter zie ik in ons systeem dat het huisnummer niet helemaal overeenkomt met het door u ingevulde huisnummer. Wellicht is dit het probleem? Ik wil u dan ook adviseren om bij de verzender na te vragen of de juiste adresgegevens bekend zijn. De verzender kan een eventuele wijziging aan DHL doorgeven.

Janneke
    DHL Parcel Webcare
    Goedemiddag,

Ik geef niet aan dat er een onterechte melding is gemaakt. Ik geef aan dat er geen pakket is bezorgd, niet is aangebeld en ook niet een brief door de brievenbus is gekomen.

Ik heb gecontroleerd dat het zending adres en mijn adres overeenkomen, dus daar is geen probleem. Beide staat duidelijk nr 14D (mogelijk dat klachtenkompas dat niet laat zien, maar ook daar staat in mijn instellingen: 14D)

Zou er alsnog vandaag een bezorgpoging gedaan kunnen worden aangezien ik expres thuis ben gebleven omdat jullie aangeven dat het vandaag word bezorgd?

Groeten,

Jaap
    DHL Express
    Goedemiddag,

De adresgegevens klopen zie ik. Ik zie dat het pakket inmiddels ook bij u is afgegeven. Ik vermoed dat de bezorger gisteren op een verkeerd adres heeft aangebeld of het pakket onjuist heeft gescand. Mijn excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Wendy

javto
Oplossing is wachten geweest, wel jammer dat ik nu twee keer expres thuis moest blijven en dat er niet duidelijk was wat er nou mis ging.

Ook een klacht indienen over DHL Express?