Klacht DHL Express: Adres gesloten

Klachtnummer
# 173862
Gebruiker
Dilara
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zat te wachten op mijn bestelling en heb geen bestelling vandaag binnen gekregen wat eigenlijk wel hoorde en staat er adres gesloten terwijl wij thuis waren en er helemaal geen brief in de postvak is gezet of iets dergelijks! Waar slaat dit toch op?

De oplossing

graag vandaag nog binnen krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Dilara,

    Wat vervelend dat de chauffeur niet heeft aangebeld en geen kaartje heeft achtergelaten bij u, uiteraard is dit niet de bedoeling en ik zal uw bericht dan ook zeker doorsturen naar het depot zodat dit besproken kan worden met de chauffeur.

    Volgens onze gegevens is de zending op 25 juni bij u afgeleverd. Het spijt me dat u langer op uw pakket heeft moeten wachten.

    Vriendelijke groeten,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen