Klacht DHL Express: Aflever status 'Adres gesloten'

Klachtnummer
# 165801
Gebruiker
Sjaak
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag zitten wachten op een pakket. Status is veranderd naar 'Adres gesloten', zonder dat er iemand aan de deur is geweest en er is ook geen briefje achtergelaten.

De oplossing

Waarom is de status veranderd naar 'Adres gesloten'? Ik ben de hele middag/avond thuisgebleven om dit pakket in ontvangst te kunnen nemen...

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het melden van uw klacht, op die manier kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Uw zending wordt vandaag tussen 14:00 en 18:00 uur aangeboden.

    Op basis van mijn gegevens lijkt het er inderdaad niet op dat onze bezorger bij uw adres is geweest ten tijde van de niet-thuis melding. Het spijt me dat u toch niet-thuis bent gemeld en u hierdoor langer op uw pakket moet wachten. Dit is absoluut niet de bedoeling. Ik heb hierom een klacht gemeld bij de depotleiding, die zal dit bespreken met onze bezorger.

    Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten, Pieter
    DHL Parcel Klantenservice

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen